https://www.youtube.com/watch?v=s_6a3WczYh4
https://www.youtube.com/watch?v=espwzDTLVkE
Багато дітей стикаються з булінгом. Булінг - це агресивна поведінка однієї дитини або групи дітей, яка призводить до цькування іншої дитини з метою приниження, залякування та демонстрації сили. Ось поради як боротися з булінгом.(1-4 класи).
Що робити, якщо хтось із твоїх друзів став жертвою? Як зрозуміти, що їх цькують, та як їм допомогти ?( 8-11 класи).
Перейдіть за посиланням за знайдіть однакові пари. Бажаю успіхів!(5-7 класи).
https://learningapps.org/1263591
Бланк анкетування внизу сторінки
День безпечного Інтернету 2022 – "Разом для найкращого Інтернету"
День безпечного Інтернету — щорічне світове свято для всіх користувачів Інтернету. Всі об’єднуються, щоб надихнутися для позитивних змін онлайн, підвищити освіченість з питань безпеки онлайн.
Тема Дня безпечного Інтернету цього року — „Разом для найкращого Інтернету” надихає всіх приєднуватися до руху та використовувати найкращий потенціал Інтернету для об’єднання людей.
Ми закликаємо всіх пам’ятати та дотримуватися правил безпечної поведінки у мережі.
Нагадуємо про основні правила безпечної поведінки у мережі Інтернет.
• Захищайте свої дані. Використовуйте надійні паролі та не повідомляйте їх нікому. Не пишіть в Інтернеті дані, які можуть використати зловмисники: домашню адресу, номер мобільного тощо.
• Навчіться захищатися від вірусів. Надавайте перевагу офіційним сайтам, коли завантажуєте програми. Не відкривайте підозрілі листи, ніколи не переходьте за посиланням та не завантажуйте додатки з таких листів.
• Пам’ятайте! Коли ви розмістили інформацію в Інтернеті, ви втрачаєте над нею контроль. Видалення матеріалу та його копій практично неможливе. Подумайте двічі, перш ніж поширити будь-яку інформацію. Як і в житті, потрібно думати про наслідки того, що говориш.
• Пам’ятайте, що ваші профілі у соціальних мережах це ваше обличчя, і навіть якщо ваш профіль закритий, до нього завжди має доступ певне коло людей, які можуть розповсюдити чи не навмисно поділитися вашою інформацією.
• Перевіряйте! Ви маєте достеменно знати, кому надаєте інформацію, а також, як і з якою метою вона буде використана.
• Думайте! Чи варто розміщувати інформацію, якщо ви не знаєте, як її використають і чи це не зашкодить вам чи близьким?
• Перед публікацією інформації в мережі, пам’ятайте правило 4Б від Олени Черних: інформація, опублікована у відкритому доступі онлайн, може стати доступною:
Будь-де, Будь-кому, Будь-коли, і, на жаль, може бути використана з будь-якою метою.
Підвищуйте свої знання з безпеки в Інтернеті!
Шановні учні! Пропоную вам також долучитися Дня Безпечного Інтернету перейшовши за посиланням. Цікаві вікторини та корисна інформація вам точно сподобається.
Якщо хтось одного разу написав вам у коментарях, що ваші відео та ви — тупі, то це кібербулінг? Або якщо хтось поширює про вас неправду? Або якщо спілкується із вами з фейкового акаунту? Розберемося, як же розпізнати кібербулінг?
https://www.youtube.com/watch?v=CSQKhR7VHOE (8-11 класи).
- Безпечний інтернет https://www.youtube.com/watch?v=I7nrbVbeCxc&feature=emb_title (5-11 класи);
- Казка про безпечний інтернет https://www.youtube.com/watch?v=Bwc9DrMmbKc (1-4 класи).
5. До Всесвітнього дня безпечного Інтернету пропоную вам скласти пазл. Склавши його ви дізнаєтесь одне із золотих правил поведінки в Інтернеті https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=35049a27d4ba
https://www.youtube.com/watch?v=kLtRxlIrXcw
Розвиваємо пам'ять.
Перейдіть за посиланням та допоможіть Катрусі знайти парні рукавички.
Для кращого виконання завдання (якщо ви з телефону) раджу розгорнути гру на весь екран натиснувши на червоний хрестик у правому верхньому куті.
Бажаю успіхів!(1-5 класи)
https://learningapps.org/2055409
Перейдіть за посиланням та складіть пазл.
Виконавши правильно завдання дізнаєтеся про безпечну роботу в інтернеті. (5-11 класи).
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=30c981a5f093
Виконайте завдання
Зліва поставте добрі вчинки, справа - погані.
(1-4 класи).
https://learningapps.org/14337294
Удосконалюємо свої знання з теми "Булінг".
Перейдіть за посиланням та поділіть на групи: булінг чи конфлікт.
Як виконаєте завдання натисніть галочку в нижньому правому куточку. (5-11 класи).
https://learningapps.org/display?v=prhc425hj21
https://onlinetestpad.com/ua/test/837528-test-na-proforientaciyu
Знайдіть на малюнку предмети зображені вгорі і внизу, назвіть ці предмети.
Відповіді із правильним розташуванням предметів надішлю вам завтра. У вас буде змога перевірити себе. (1-4 класи)
Година психолога онлайн.
Попередження кіберзлочинності та втягнення у торгівлю людьми.(8-11 класи)
Добрий день, мої любі учні! У вас траплялося, що хтось постійно хейтит у коментарях? Або надсилає агресивні повідомлення, намагається образити? Це -кібербулінг- тобто цькування онлайн за допомогою гаджетів.
Про причини та потенційні наслідки кібербулінгу, а також про відмінності від булінгу "реального" ви з'ясуєте переглянувши це відео.(8-11 класи)
Завдання на уважність, дидактична гра. (1-4 класи)
https://www.youtube.com/watch?v=mD5qkLz_-Ts
Толерантність ( від лат. Tolerans - терплячий) - терпимість до чужих думок і вірувань.
Агресія (від лат. Aggressio - нападаю) - незаконне застосування сили однією людиною.
Задовго до ЗНО
Спочатку підготуй місце для занять. Забери зі столі усі зайві предмети, зручно розклади свої зошити, підручники, ручки тощо;
Можна доповнити інтер’єр кімнати жовтим та фіолетовим кольорами, оскільки вони підвищують розумову активність. НЕ потрібно перефарбовувати стіни, а достатньо картини, занавіски, серветки, лампи, тощо. Також цікаво зауважити, що за твердженням вчених запах лимону у вашій кімнаті підвищує розумову працездатність на 20%.
Склади план своєї роботи. Перед тим визнач - Хто ти є ? - сова чи жайворонок. Склади план занять на кожен день. Важливо чітко знати, що ти робиш і не говорити усім оточуючим: « Я займаюся чи готуюсь» , а « Я вивчаю саме певний розділ, конкретний матеріал»;
Починай із найважчого, але посильного. Легше і приємніше залишай на після обіду
Змінюй заняття із відпочинком. Психологи встановили, що оптимальна тривалість заняття 30-40 хв. Максимум уваги досягається після 10-15 хв. від початку роботи. Тривалість перерв у першій половині дня не повинна перевищувати 5-10 хв. У другій половині дня тривалість кожної наступної переви збільшуйте на 5 хв. Не забувай у час відпочинку робити зарядку, займатися спортом, робити короткі прогулянки, допомагати батькам, тобто повністю відволікатися від навчання на короткий час. .
Тренуйся щоденно робити тести. Роби це із секундоміром.
Не потрібно заучувати напам’ять певні тексти, вчися робити короткі записи, нотатки, регулярно їх переглядай.
Регулярно повторюйте матеріал, бажано через 10 хв, після того, як ви вивчали новий матеріал, а згодом через добу. Кожне наступне повторення повиннно бути коротшим попереднього.
Займася самопереконанням, При всій свій простоті, це є дуже дієва зброя. Повторюй про себе . Я знаю багато, я спокійний, я впевнений, я розумний і т.д. , я напишу добре тестування.
День перед здачею ЗНО.
Багато хто вважає, що щоб повінстю підготуватися до іспитів бракує одного дня. Це невірно. Вже післяобіду важливо припинити готуватися, здійснити прогулянку на свіжому повітрі, прийняти душ, підготувати одяг, документи, інші необхідні речі.
У день ЗНО
Будь зконцентрованим. Не звертай уваги на поведінку оточуючих. Для тебе повинен існувати лише текст завдань і годинник.
Дій швидко, але не поспішай. Перед тим як дати остоочну відповідь , двічі прочитай завадання, переконайся, що ти правильно зрозумів, що від тебе вимагається.
Спочатку берись за ті завдання, у правильності відповідей на які ти не сумніваєшся.
Пропускай! Потрібно навчитися швидко пропускати важкі і незрозумілі завдання, щоб згодом до них повернутися.
Читай завжди уважно завдання до кінця. Розуміти завдання з перших слів і добудовувати закінчення за допомогою власної уяви – це надійний шлях шлях до помилок.
Думай лише про поточне завдання. Коли ти бачиш нове завдання, забуть про попереднє.
Якщо попереднє завдання тобі не під силу, забудь про цю проблему. Наступне завдання це шанс набрати додаткові бали.
Використовуй методику виключення. Якщо не знаєш правильної відповіді , то можна розпізнати усі невірні відповіді в силу їхньої абсурдності.
Заплануй два круги. Завжди перевіряй себе. Навіть якщо відповідь легка і однозначна на перший погляд.
Вгадуй. Довірся власній інтуїції і вона разом із твоїм логічним мисленням допоможе тобі.
Як же важко жити із заниженою самооцінкою. Чи вам не знати? Ви постійно перебуваєте в скутому, напруженому стані, не вірите у власні сили і постійно говорите про свої невдачі. Коли ви дивитесь у дзеркало, то неодмінно бачите тільки недоліки вашої зовнішності. Ваша спина згорблена, голова понуро дивиться вниз, на лиці постійно чимось невдоволений або ображений вираз.
Що ж, давайте спробуємо підвищити власну самооцінку. Тим більше що зробити це можна, а головне – потрібно. Звичайно, краще вам звернутися до фахівця-психолога. Але дещо вже зараз ви зможете зробити самі. Головне – повірити, і результат не змусить себе довго чекати.
1) Перестаньте порівнювати себе з іншими людьми, їх досягненнями та перемогами. Просто намагайтеся радіти успіхам інших без злості, образи чи заздрості.
2) Навіть жартома припиніть використовувати негативні висловлювання на свою адресу. Замість того щоб сказати «Який я дурень! Я невдаха! У мене нічого не вийде!», Необхідно говорити тільки позитивні речі про себе і свої здібності – «Я молодець! Я зможу з усім чудово впоратися!»
3) Якщо вас хвалять або роблять вам компліменти, не потрібно їх заперечувати і говорити у відповідь: «Що ви, нічого особливого! Ні, не варто! »Подякуйте щиро за добрі слова – більше нічого не потрібно.
4) Зверніть увагу на коло ваших знайомих. Якщо ви будете перебувати в товаристві людей, налаштованих по відношенню до вас негативно (не дають вам висловитися, або заперечують вашу думку, вважають його непотрібним), тим самим ваша самооцінка буде знижуватися. Намагайтеся якомога більше спілкуватися з людьми, від яких віє позитивом, які впевнені в собі і завжди будуть готові вас підтримати.
5) Складіть список ваших досягнень! Приміром, ви навчилися кататися на роликах, прочитали книгу, яку давно збиралися подужати, отримали права – загалом, все, що вас порадувало! До цього списку складіть список ваших позитивних якостей – ви розумний, добрий, чесний, чуйний! Перечитуйте ці списки частіше і поповнюйте їх новими записами!
1. Проявляйте увагу до своїх батьків. Вони утомлюються на роботі. Порадуйте їх чим-небудь. Це допомагає налагодити контакт.
2. намагайтеся розмовляти з батьками людською мовою – це дасть кращий результат, ніж лементи й ляскіт дверми.
3. Прохайте батьків розповісти про свою юність, про конфлікти з батьками. Це приведе до більш глибокого розуміння між вами.
4. Пам’ятайте, що іноді в батьків буває просто поганий настрій. Постарайтеся не влаштовувати в цей час у будинку гучних вечірок.
5. Якщо батьки поводяться з вами як з маленькою дитиною, нагадаєте чемно їм, що ви вже подорослішали й прагли б разом з ними
вирішувати проблеми, пов'язані з вашим життям.
6. Дайте зрозуміти батькам, що ви потребуєте їхньої поради й допомоги. Це допоможе встановити у будинку сприятливу обставину.
7. Розмовляйте зі своїми батьками, повідомляйте їм новини вашого життя.
8. Намагайтеся не обманювати батьків. Таємне однаково стає явним.
9. Пам’ятайте, що батьки теж можуть робити помилки. Будьте поблажливі.
10. Батьківська заборона найчастіше виявляється правильним розв'язком. Задумайтеся, що б відбулося, якби вам було дозволено все.
11. Якщо відбулася сварка й ви почуваєте себе винуватим, знайдіть у собі сили підійди першим. Повагу ви не втратите, повірте.
12. Установите з батьками границі особистої території, але не дратуючись, не вимагаючи. Просто попрохайте їх про це.
13. Робота в будинку служить відмінною підготовкою до самостійного життя. Віднесіться до неї з розумінням.
14. Повернення додому до певного часу – це спосіб відгородити себе від неприємностей, тобто захід безпеки. Якщо затримуєтеся,
обов'язково подзвоніть, вони ж хвилюються. Побережіть їх для себе.
15. Про покарання. Батьки можуть припинити заохочення, відлучити вас від друзів. І все це може відбутися, як ви вважаєте, з
– за дрібниці. Батьків же ця «дрібниця» може вивести із себе. Подумайте, може бути, батьки бачать небезпеку, яку ви або не усвідомлюєте, або зменшуєте.
16. Вимагайте, щоб батьки пояснювали мотиви своєї поведінки стосовно вас і ваших друзів. Може бути, вам стане зрозуміло, чому вони чинять саме так.
17. Якщо ви розізлилися на когось або із друзів, учителів, роздратовані на бруд, сльоту, а також на «двійку», поставлену « нізащо»,
не зривайте зло на батьках. Це не розсудливо й приводить до сумних наслідків.
- Намагайся у всіх удачах дякувати обставинам, а у всіх невдачах винити тільки себе.
- Пам’ятай: немає безвихідних ситуацій. Ніколи не опускайте руки. Поки ми живемо, ми здатні поліпшити своє життя.
- Коли тобі погано, знайди того, кому ще гірше, і допоможи йому - тобі стане значно краще.
- Стався до інших людей так, як хотілося б щоб інші люди ставилися до тебе.
- Не обставини повинні управляти людиною, а людина обставинами.
- Вір у Його Величність Випадок і знай: випадок приходить тільки до тих, хто все робить для того, щоб цей випадок прийшов. Знай: якщо, проживши день, ти не зробив жодного доброї справи або за день не довідався нічого нового - день прожитий дарма.
- Саме коштовне в нашім житті - здоров'я. Про нього потрібно опікуватися. Спати стільки, скільки вимагає організм. Більше рухатися, раціонально харчуватися, оголосити війну палінню.
- Пам’ятайте: життя любить щасливих. Про минуле жалкувати даремно.
- Аналізуйте кожний прожитий день - вчитися найкраще на власних помилках.
- Кращі ліки від смутку, від стресу, від невдач - оптимізм
1. Не сумуй! Той, хто сумує, сумує приречений на невдачі.
2. Не бійся! Боягуз приречений на поразку.
3. Трудися! Іншого шляху до успіху немає.
4. Думай! Думай до вчинки, думай, зробивши вчинок, і навчишся не робити помилок.
5. Не бреши! І ти будеш мати друзів. Не обманюй себе й Пам’ятай про психологічний захист.
6. Навчися дивитися на себе й свої вчинки як би з боку, очами інших і ти багато чого зрозумієш.
7. Залишайся завжди й у всім самим собою, іди своїм шляхом. У цьому випадку ти відбудешся як особистість і досягнеш
бажаного результату. А якщо ні, то ти завжди будеш попутником і прийдеш до того, чого прагнуть інші, а не ти сам.
8. Уникай злих людей, тому що зло заразливо.
9. Будь вдячний батькам, бабусям, дідусям, людям, що зробили тобі добро.
10. Невдячність – тяжкий гріх. Слухай старших, і ти уникнеш багатьох лих.