Психологічна служба Ковтунівського НВК ЗОШ І-ІІІ ст. - ЗДО
Корж Юлія Миколаївна
практичний психолог
Прізвище, ім'я, по батькові Корж Юлія Миколаївна
Освіта Вища
Які навчальні заклади закінчила, в якому році У 2011 році закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка
Фах Соціальний педагог. Практичний психолог.
Місце роботи Ковтунівський навчально - виховний комплекс ЗОШ І-ІІІ ст. –ДНЗ
Посада. З якого року в цій школі. Практичний психолог з 2014 року. Педстаж 7 роки
Життєве кредо Не важливо, в якому світи ти живеш – важливо, в який світ живе в тобі
Педагогічне кредо Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.
Проблема над якою працюю Психологічний аспект упровадження нових освітніх технологій. Збереження психічного здоров'я.
Основні напрями роботи практичного психолога:
- Психодіагностика:
- діагностика готовності дітей 1-го, 5-го класів до умов навчання. Виявлення дітей групи ризику серед учнів школи;
- діагностика професійної спрямованості учнів – випускників. - Психологічне консультування - індивідуальні та групові консультації з учнями, батьками та вчителями.
- Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота:
- групова та індивідуальна робота з дітьми групи ризику, робота з учнями 1-го, 5-го класів по підвищенню рівня готовності до нових умов навчання;
- тренінгові заняття з питань формування професійної спрямованості та становлення особистості випускників. - Профілактична робота - попередження випадків девіантної поведінки (порушення харчування, паління, вживання алкогольних напоїв, ігроманії, тощо), збереження психічного здоров’я дітей, педагогів, батьків.
- Просвітницька робота - бесіди з учнями з приводу здорового способу життя, насильства у сім’ї, торгівлю людьми.
Практичний психолог школи:
- здійснює первинне обстеження майбутніх першокласників під час комплектування 1-х класів;
- визначає психологічну готовність дітей до навчання в зхакладі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи);
- вивчення рівня адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя;
- профорієнтаційна робота;
- виявлення та попередження випадків жорстокості, насильства;
- виявлення та попередження девіантної та деліквентної поведінки учнів;
- профілактика суїцидальної поведінки;
- попередження торгівлі людьми.
Кiлькiсть переглядiв: 648