Загальний алгоритм дій
Ковтунівського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області
щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в умовах дії воєнного стану

Відповідно до рекомендацій МОН щодо організації освітнього процесу в 2022/2023 навчальному році, Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої ocвіти Ковтунівського НВК: ЗОШ І – ІІІ ст. - ЗДО, схваленого рішенням педагогічної ради закладу освіти від 28.08.2021, протокол № 1 та затвердженого наказом по закладу освіти від 03.09.2021 року № 178-ОД, з 01 вересня 2022 року і до закінчення дії воєнного стану в Україні освітній процес у Ковтунівському НВК: ЗОШ І – ІІІ ст. – ЗДО буде організовано з використанням технологій дистанційного навчання.

І. Адміністрація закладу освіти

1) Вивчає нормативно-правову базу з організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання під час надзвичайних обставин.
2) Проводить моніторинг забезпеченості та наявності умов для дистанційного навчання в учнів закладу освіти.
3) Вивчає стан забезпечення та в разі необхідності надає в користування педагогам комп’ютерну техніку закладу освіти.
4) Проводить моніторинг дистанційних платформ і цифрових сервісів та затверджує ті, які найбільше підходитимуть учням і педагогам для організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання під час надзвичайних обставин з урахуванням особливостей освітнього процесу закладу освіти.
5) Організовує навчання педагогічного колективу.
6) Проводить роботу щодо внесення змін у календарно-тематичне планування учителів з метою інтеграції та ущільнення навчального матеріалу із затвердженням цих змін.
7) Затверджує оновлені розклади уроків і навчальних занять, груп продовженого дня, корекційно-розвиткових занять тощо.
8) Забезпечує функціонування і оновлення сайту закладу освіти у закладці «Дистанційне навчання», у якому розміщуються посилання для опрацювання та виконання учнями.
9) Розробляє та доводить до відома працівників порядок обліку робочого часу та ведення необхідної документації.
10) Затверджує режим роботи педагогічних працівників в умовах дистанційного навчання.
11) Сприяє поширенню досвіду роботи педагогів на сайті закладу освіти та інших освітніх інформаційних ресурсах.
12) Проводить онлайн-наради, семінари, вебінари, консультації, відеоконференції з педагогічними працівниками.
13) Розробляє заходи щодо забезпечення різних форм зв’язку з батьками, організовує роботу консультаційних онлайн пунктів.

ІІ. Педагогічні працівники

1) Вивчають стан забезпеченості і можливостей учнів щодо дистанційного навчання.
2) Уносять зміни до календарно-тематичного планування та ущільнення навчального матеріалу.
3) Здійснюють самоосвітню роботу з вивчення технологій дистанційного навчання.
4) Виконують освітню програму для досягнення учнями передбачених результатів навчання, тобто надають інформацію щодо обсягу та змісту навчального матеріалу, завдань на його закріплення, перевіряють й оцінюють їх та надають відгуки на виконані завдання, використовуючи електронну освітню платформу Google Classroom, комунікаційні онлайн сервіси та інструменти; співпрацюють з усіма учасниками освітнього процесу.
5) Учителі закладу освіти в години, відповідно до опублікованого на сайті закладу освіти розкладу, знаходяться в онлайн режимі. У цей час учні, які потребують консультацій, можуть цими послугами скористатися, зв’язавшись із педагогом через онлайн ресурси. Учителі-предметники можуть попрацювати індивідуально з тими дітьми, які цього потребують.
6) Складають індивідуальні плани роботи або інші документи з обліку свого робочого часу; ведуть шкільну документацію.
7) Після закінчення дії воєнного стану проводять моніторинг засвоєння навчального матеріалу, організовують за потреби коригувальне навчання.

ІІІ. Класні керівники

1) Проводять моніторинг серед батьків щодо доступності інтернет ресурсів.
2) Надають інструктаж батькам та здобувачам освіти щодо організації дистанційної форми навчання та надання роз`яснювальної інформації щодо виконання завдань у Google Classroom.
3) Контролюють, щоб учні при заповненні особистих даних вказали реальні прізвища та імена (якщо дитина себе не ідентифікує, її роботи не перевірятимуться та не оцінюватимуться).
4) Використовують інструменти спілкування в дистанційному навчанні відповідно до наявного технічного забезпечення (електронна пошта, форум, чат, відеоконференція), а за відсутності такої можливості листування через відділення зв’язку.
5) Отримують від вчителів-предметників коди доступу до Google Classroom та повідомити їх здобувачам освіти.
6) Щоп’ятниці здійснювати підведення підсумків за тиждень (вчителі- предметники звітують класним керівникам про оцінки, а ті – батькам).
7) Для ефективного впровадження системи дистанційного навчання передбачити форми зворотного зв’язку (контролю) зі здобувачами освіти та їх батьками.

ІV. Здобувачі освіти

1) Здійснюють регулярну та змістовну взаємодію з педагогічними працівниками в синхронному або асинхронному режимі відповідно до розкладу занять з метою виконання освітньої програми для досягнення передбачених навчальними програмами результатів навчання; опрацьовують зміст навчального матеріалу, завдання на його закріплення, виконують творчу, навчально – дослідницьку роботу, беруть участь у підсумкових роботах, тестуваннях тощо, використовуючи електронну освітню платформу Google Classroom, доступні комунікаційні онлайн сервіси та інструменти.
2) Опрацьовують відгуки на виконані завдання, рекомендації, надані вчителями.
3) Дотримуються принципів академічної доброчесності.
4) Для учнів, які не мають можливості здійснювати освітню діяльність з використанням синхронного чи асинхронного режимів з поважних причин (стан здоров’я, відсутність доступу ( обмежений доступ) до мережі Інтернет або технічних засобів навчання, зокрема дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітних, малозабезпечених сімей тощо, заклад освіти забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних таким учням (телефонний, поштовий зв’язок тощо)

V. Батьки
(відповідно до п.13 розділу 1 Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України від 08.09.2020. №1115)

1) Сприяють виконанню дитиною освітньої програми, навчальних програм з окремих предметів, дбають про психічне і фізичне здоров’я дітей, формують у них навички здорового способу життя.
2) Сприяють дотриманню дітьми академічної доброчесності в освітньому процесі.
3) Якщо батьки під час організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання не виконують свої обов’язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньому процесі протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин, заклад освіти інформує про це відповідну службу у справах дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 73

Коментарi